Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2011 10:55 - СЪДБА (КЛИП)
Автор: evanjelina Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1285 Коментари: 0 Гласове:
0



    ФИЛМОВА ЛЕНТА  

Съдбата може да бъде променена. Освен познатите ни физиологични гени, съществуват още и информационни гени. Те се проявяват в нас по верижен път, както в компютъра – всеки път и във всеки момент се решава определена задача. И по какъв начин да се реализира всяко ново състояние, т.е. да ме доведе до по-пълно съединение и равновесие с Природата – решавам самият аз.

Ако съм подготвен за това, ако искам да реализирам правилно този ген, във вярната посока, то аз мога да направя това посредством някакво обикновено, малко и добро действие. Защото веднага щом се отклоня в друга посока, мислейки , че постъпвам правилно, но без да зная тази правилна естествена посока – веднага започва да ми въздейства отрицателната коригираща сила. Тя ми въздейства под формата на страдания и ме води към поправяне.

Поради това е важно ясно да се знае тази посока и да се следва. Основният проблем на човечеството е погрешното разбиране на хората , че знаят как да действат и в резултат унищожават всичко по пътя си. Ние сме се издигнали в развитието си, еволюирали сме до ниво, на което всички сме абсолютно взаимосвързани. Ето на това трябва да обърнем внимание.

http://illuzia.net/bg
http://www.kabbalah.info/bg/
http://laitman.bg/

 







Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evanjelina
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 315751
Постинги: 192
Коментари: 51
Гласове: 163
Спечели и ти от своя блог!
Архив