Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
22.07.2014 13:17 - ИЗЯВИТЕ НА КОМУНИСТКАТА АНГЕЛИНА ПИСКОВА В БЛОГ БГ.С АНИКОМУНИСТИЧЕСКАТА СИ РИТОРИКА`
Автор: andrei Категория: Политика   
Прочетен: 12265 Коментари: 20 Гласове:
37

Последна промяна: 25.07.2014 07:29


 То бива нахалство,бива,ама това което бълва във блога,така нарекла се журналистка А.Пискова надхвърля въображението на нормално мислещите хора.Родена,израсла и възпитана в комунистическо-партизанско семейство,въпросната поодъртяла госпожа,без всякакъв срам и свян хвърля непредубеденият читател в тъча,с антикомунистическите си изказвания,сякаш забравила,че дори членовете на БКП се дистанцират от нейната фамилия,поради факта,че родата й се е прилепила към идеите на комунизма,единствено като възможност да се спасят от съдебно преследване за чисто криминалните си деяния,които изстъпления добре се знаят от оцелелите през комунистическият геноцид.

Израсла в това криминално семейство,днес без да и мигне окото се представя на българските граждани,като най-изявената антикомунистка и русофобка,макар че образовнието си е получила именно от Русия.Днес,надявайки се на късата памет на хората,тази фамозна госпожа бълва своите небивалици от позиция,че и е дадена незаслужена трибуна в БНРи смята,че по този интроверден начин ще заличи своето и на родът си криминално минало,от което лесно ще може да се отърве.Потърпевшите и хората пострадали от тази криминална фамилия,няма как да забравят техните издевателства над другомислещите.Дори Тодор Живков бе  ги игнорирал,като хора съпричастни и имащи нещо ощо с  БКП!!!!

Днес с учудване чета,че въпросната госпожа се прави на антикомунистка,макар че аз и моето семейство,трябва да сме най-яростните антикомунисти,загубили имоти и животи на своите предци,поради една причина,че никога не са робували на партийните котерии ,а са разчитали на своите интелектуални и физически сили.На дядо ми са отнели цялото построено от него имущество.Баща ми са убили комунистите,поради факта ,че е бил безпартиен офицер и не е споделял техните идеи,а дядо ми ,баща на моят баща е убит в много демократичната Америка,за да му вземат бизнеса!!!От тук нататък,може да възхвалявате колкото си искате и както ще да ви хрумне,писанията на една жена без минало,настояще и бъдеще.


 


Тагове:   andrei,


Гласувай:
40



1. анонимен - Такааа,
22.07.2014 13:23
Веднага запазвам този текст. Вас съветвам да проверите члена от НК за клевета.
цитирай
2. minevv - da
22.07.2014 13:23
много надъхана и ослушна списвачка
И веднага запазете коментара и за - заплаха
цитирай
3. andrei - не е необходимо да опровергавам коготго и да било в лог бг.Тая женица се е възприела като фактор в в блог бг.
22.07.2014 14:07
в блг бг.като фоктор за истина,каквото и както и хрумне на моментата,за коитото други ще ръкопляскат.Тя си няма и на представа какво означава антикомунизъм и че само това не е необходимомо,за да све съвземеме икономиката и държавата,единствено да се игнорират така нареклите се антикумунисти и демократи които кой знае защо изплуваха от един и същ полог на антикомумизъм!
.
.
цитирай
4. theeconomist - Андро, по страшно от комунизма е
22.07.2014 14:27
новоизпеченият антикомунизъм...

Политически ренегат е този, който е служил на старата система и като дойде новата и служи дваж по - ревностно, за да се забравят заслугите му към старата!
цитирай
5. tropik - Бе, не беше ли тая
22.07.2014 14:43
гу-жа, дето обяви "война" с де думи, на блогърите?

Ся що ривье? :-)))
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Недей така, не си прав:)))
22.07.2014 14:46
Аз много й се възхищавам, но тя нещо не ми вярва, ех мъка...мъка:))
От вчера само я хваля, а тя ще се скъса от недоволство:(((((
Ето виж само:
angpiskova написа:
Путин здраво настъпи мотиката и вече няма връщане назад. Във ФБ някой каза много точно, че той няма да отстъпи, а ще ожесточи действията си. Това обаче само го приближава към края му.
Още малко търпение.

Мой отговор:
Не го мисли Путин, то и аз преди десетина дена настъпих в тъмното една мотика, която така ме цапардоса в главата, че свитки ми излезнаха. Ама на, нищо ми няма, та и с Путин така ще бъде. На мен само дето от тогава ми намаля капацитета, както ти правилно отберяза в един коментар, та все не мога да вдена защо Путин е виновен за всичко, ама чакам ти да ми помогнеш да се освеста. В тебе ми е надеждата.Чудя се с твоя огромен умствен капацитет защо се задоволяваш само с четене на новини по радио Хоризонт, а не започнеш да правиш политически анализи. Тези хора там в радиото не знаят какво изпускат. Трябва да влезнат тук в блога на първа и да видят твоите шедьоври. За теб няма никакви тайни и не ти трябва международна комисия, която да установи истината за падналия Боинг и да отговори на всички въпроси, които ние обикновените хора, с малък умствен капацитет и проскубани пенсионерки билкарки, си задаваме и търсим логическо обяснение. Освен това, каквото и да установи тази комисия, ти няма да го допуснеш в блога си, както не допускаш и коментари с различно от твоеото мнение. Та вече си мисля, че е напълно излишно да се свиква комисията, просто да те пратим там да им разясниш нещата, поняла?:)))
цитирай
7. kasnaprolet9999 - А тя виж какви ми ги наговори:
22.07.2014 14:48
angpiskova написа:
билкарката е особено петимна за моето внимание, ще й дам частица от него.
Виж сега, лельо, или наистина си неграмотна, или си безкрайно глупава, или си преднамерена, а може би от всичко по малко.
Че аз тук почти не правя друго, освен да публикувам МОИ АВТОРСКИ МАТЕРИАЛИ! И коментари имам, деактивирала съм ги, но ще ги активирам, ако желаеш. А и в блогрола съм закачила два мои материала в един от най-популярните френски вестници, който, впрочем, е един и от най-популярните в света, не само в Европа. Имам и статия в "Айриш таймс", ама вече за да я прочетеш, трябва да си платиш - тоест, аз съм изкарала пари на този вестник. Ти с твоите умения на билкарка можеш ли да се похвалиш, че някой в чужбина е оценил уменията ти?
Всъщност, за да забележи човек всичко това, трябва да се интересува от малко по-сериозни неща и да контактува с по-качествени хора от типа на Валсодар и Кушел, каквато ти е естествената среда. Както и да се държи малко по-възпитано, отколкото махленка на селски мегдан.
И, да, ще те трия. Имам органическа непоносимост към простакеси
Сава, Фараоне, извинете ме, знаете, че първа не нападам никого. Но и не щадя тези, които ме атакуват, без с нищо да съм ги предизвикала.

angpiskova написа:
ти си последната, която може да ми дава оценки, щом не си вдянала още собствената си нищожност. Разбра ли?
И този език на теб ти е малко - имам още такива думички за такива като теб и няма вече да ви ги спестявам. Защото ми омръзна простакеси като теб да ми решават съдбата - заради вас кадърните хора бягат в чужбина и се въртим в тоя кръг.
Аз нещата съм ги чела, когато е трябвало, ясно ли ти е? Ти си тази която трябва да чете и то доста, но като гледам, не ти остава много време.
Още веднъж моля останалите да ме извинят - надявам се, разбирате, че реагирам така, защото съм предизвикана. И вече обещах, че простофилите ще получават от мен подобаващ отговор. Както го получи тази проскубана тетка. И ако още си търси, имам още в запас.
цитирай
8. rustam - Андрей,
22.07.2014 14:51
поздравявам те за точния и смислен текст. Протежето на др.Станишев- Ангелина Пискова заслужава всяка една думичка от твоята оценка. Спусната като парашутист в БНР, без грам стаж в каквато и да е медия, с единствена заслуга - фактът, че мъжът й е съученик на Станишев, а свекърът й член на Изпълнителното бюро на БСП.

Тази глуповата женица не може да разбере, че разследването и доказването на обвиненията за клевета са задължение на самия потърпевш и се започват по лична искова молба.

Обаче, нахалницата Пискова пак се плюнчи, че щяла да иска проверка на твърденията!!!! От кого ще искаш бе, кукувицо? От арменския поп?
цитирай
9. andrei - На пишкова ще и кажа без грам съображения:че тепърва ще тгрябва да доказва ,че е жива
22.07.2014 16:16
Щяла да ме съди;нахалството на една изкуфяла жена,която не можеда разбере,
цитирай
10. andrei - Благодаря ви и ви обичам,мои скъпи сънародници!
22.07.2014 17:50
Няма как да се чувствам,че съм жив и българин,без вашето присъствие и обич.С това чувство ще си отида от тая земя-спокоен и радостен,че съм обичал и съм бил обичан!!!Останалото зависи от бъдещите поколения!Какви ще са те,зависи от посланията които оставяме след себе си !!!
цитирай
11. mikolaj - Тези блогови войни са отврат. Няма ...
22.07.2014 18:03
Тези блогови войни са отврат. Няма ли какво да правите в свободното си време, в живота има по-важни неща.
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Щяла да ме съди;нахалството на една ...
22.07.2014 19:23
andrei написа:
Щяла да ме съди;нахалството на една изкуфяла жена,която не можеда разбере,


Видях го постинга й, в който е написала куп членове, със заплаха, че ще съди блога и теб. Написах й следното като коментар, но едва ли ще го публикува:
Вчера цял ден сипеше обиди по мен, а сега се оплакваш от същото. Ами то всяко нещо се връща по някакъв начин. Аз няма да те съдя по горните членове, щото не ми се занимава с глупости, но бих могла, ако имах твоя манталитет.
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Да има по-важни неща, но когато ти казват как трябва да мислиш по важни въпроси и те обиждат, ако мислиш по друг начин:(((
22.07.2014 19:25
mikolaj написа:
Тези блогови войни са отврат. Няма ли какво да правите в свободното си време, в живота има по-важни неща.

цитирай
14. анонимен - Егати шибаната мастия. ще се хвали, ...
22.07.2014 21:03
Егати шибаната мастия. ще се хвали, че пускала материали в западни вестници. И си въобразява, че е заради кадърността и. Ама, тъпа патко, публикуват те, защото си умират за предатели, които да играят по тяхната свирка, а ти си срам и позор за българската нация. Ти си просто един гнусен нагаждач, предател и фашист.
цитирай
15. анонимен - Андрей, чувал ли си поговорката ...
22.07.2014 21:08
Андрей, чувал ли си поговорката "Пази боже от разпопен поп. По-голям атеист от него няма". Та и тая гадина. Колкото по си се престаравал преди, толкова по-гузно се силиш сега. Тая гадина трябва да пукне от толкова омраза. Чудя се как е още жива.
цитирай
16. alexs - Пази Боже комунист да стане анти...
22.07.2014 22:20
Пази Боже комунист да стане антикомунист!
Моите уважения към автентичните антикомунисти отпреди 1989 те са се борили за Доброто на България както те са го разбирали . Но тези пребоядисаните съсипаха България Запада предпочете еничарите
.......що за обективна журналистика? Особено след събитията в Украйна!
цитирай
17. cskaevroportal - С това чувство ще си отида от тая земя-спокоен и радостен,че съм обичал и съм бил обичан!
23.07.2014 02:10
andrei написа:
Няма как да се чувствам,че съм жив и българин,без вашето присъствие и обич.С това чувство ще си отида от тая земя-спокоен и радостен,че съм обичал и съм бил обичан!!!Останалото зависи от бъдещите поколения!Какви ще са те,зависи от посланията които оставяме след себе си !!!

цитирай
18. cskaevroportal - Протежето на др.Станишев- Ангелина Пискова заслужава всяка една думичка от твоята оценка.
23.07.2014 02:12
rustam написа:
поздравявам те за точния и смислен текст. Протежето на др.Станишев- Ангелина Пискова заслужава всяка една думичка от твоята оценка. Спусната като парашутист в БНР, без грам стаж в каквато и да е медия, с единствена заслуга - фактът, че мъжът й е съученик на Станишев, а свекърът й член на Изпълнителното бюро на БСП.

Тази глуповата женица не може да разбере, че разследването и доказването на обвиненията за клевета са задължение на самия потърпевш и се започват по лична искова молба.

Обаче, нахалницата Пискова пак се плюнчи, че щяла да иска проверка на твърденията!!!! От кого ще искаш бе, кукувицо? От арменския поп?

цитирай
19. mar866 - ...
23.07.2014 14:58
angpiskova написа:
Веднага запазвам този текст. Вас съветвам да проверите члена от НК за клевета.

хахахха:))) тая Пискова от няколко дни, само с членове плаши:)))
не бой се, меки са, пиши си!
http://min4o.blog.bg/lifestyle/2014/06/06/populiarnost-chrez-blog-bg.1271025
цитирай
20. andrei - Благодаря за коментарите,
24.07.2014 13:31
но Вие не се впечатлявайте от истеричните писания на тази персона Пишкова,чиято истерия е в съзвучие с истерията обхванала менторите и от САЩ и Израел,които все повече светът ще изолира и постави на истинското им място.Мераците на САЩ и Израел за световно господство,рухват с всеки изминал ден!Очите на народите все по--широко се отварят за истинската същност на тези псевдодемократи и човекомразци!!!Скоро Европа ще се избави от хищническата хватка на американските ястреби,за които правата на човека и редица други постулати зад които се крият-са нищо не значеща за тях фразеология!!!Все повече хора осъзнават,че бъдещето на Европа е в нейният по-широк вариант,в който и Украйна и Русия ще заемат своето достойно и необходимо място в ЕС,за гарантиране на мира в Света.Да не забравяме,че в последните двадесет години,САЩ в сътруничество с Израел,разрушиха и потопиха в кръв десетки държави,като десетки милиони невинни хора бяха унищожени от уж демократичната САЩ и ИЗРАЕЛ!!!Помията която се излива от тези лъже демократи срещу Руската Федерация,вече не може да заблуди никой!Терора срещу палестинците, финансирането на фашистите в Украйна и свалянето на граждански самолет,при който загинаха 298 мирни граждани,са нагледен пример за истинските им намерения.Русия отдавна е друга и всякаква аналогия със СССР е лишена от смисъл и съдържание!Битката за Европа и България тепърва предстои!!!Извинявам се,че отговорът ми закъсня,но трябва и да се работи.Поздрав на всички!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: andrei
Категория: Политика
Прочетен: 2134986
Постинги: 980
Коментари: 2249
Гласове: 10895
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930